Så er der igen Danske Mestre i Korsør Skytteforening.

I weekenden 29 – 30. august afviklede DGI Midt- og Vestsjælland De Danske Mesterskaber i pistol terrænskydning i Jægerspris Skydeterræn. Stævnet var tilsmilet af et rigtigt godt vejr begge dage, så bortset fra myggene, var det et par gode dage i det Nordsjællandske.

Også resultaterne var med os fra Korsør, der bar både guld – sølv og bronzemedaljer til os.

Fra Korsør deltog Dennis Samuelsen –Jimmy Larsen – Morten Pedersen – Rene Loholt – Børge Christensen – Hans J. Mortensen og Erik Benée

Sekundskydning:
KL. SEN
nr. 2 Morten Pedersen 3,90 sek.

Terrænskydning:

KL 2 Morten Pedersen nr. 2 og Rene Loholt nr. 4. Morten med samme resultat som nr. 1, men desværre kunne han ikke deltage i omskydningen søndag eftermiddag, så det blev til sølv. Rene Loholt skulle i omskydning om 3. pladsen, men på grund af min defekte pistol, der lavede funktionsfejl i skydningens sidste 5 skud, måtte Rene nøjes med 4. pladsen.

KL VET Her sluttede Erik på 3. pladsen, en placering jeg er overordentlig glad for.

Holdkonkurrence:

Foreningshold cal. 22 Nr. 1 og Danske mestre Korsør med Dennis Samuelsen – Morten Pedersen – Rene Loholt – Jimmy Larsen – Hans J. Mortensen – Børge Christensen.

Samme hold blev nr. 3 på GP 32 og nr. 4 på GPA

Landsdelshold cal. 22 DGI Midt- og Vestsjælland med Dennis på holdet nr. 1 - GPA med Jimmy og Morten på holdet blev nr. 2.

Sekundskydning cal. 22: DGI Midt- og Vestsjælland med Dennis på holdet nr. 1

Altså flotte resultater til os. Komplet resultatliste kan ses på Landsdelens hjemmeside.

Rene Loholdt i omskydning om 3. pladsenErik Benée med sin medaljeVores Danmarksmestre for hold